סדרת המאמרים: איך לשמור על רמת ריכוז ואפקטיביות מקסימלית בשיעורי הזום האוניברסיטאיים (חלק 3)

טיפים בלמידה אקדמית l דפנה גלייזר l עלי דפנה - עריכה לשונית ייעודית אקדמית

7 הדרכים לשיפור האפקטיביות והריכוז במהלך שיעור הזום לחץ להמשך קריאה

Posted in כללי, לימודי דוקטורט, עמידה בדרישות האקדמיות | Tagged , , , , | Leave a comment

סדרת המאמרים: איך לשמור על רמת ריכוז ואפקטיביות מקסימלית בשיעורי הזום האוניברסיטאיים (חלק 2)

טיפים בלמידה אקדמית l דפנה גלייזר l עלי דפנה - עריכה לשונית ייעודית אקדמית

החלק השני בסדרה ובה דרכים אפקטיביות מעולות לשמירה על ריכוז במהלך שיעור הזום האוניברסיטאי שלכם והפעם: הפעולות שעושים בכל בוקר לפני תחילת יום הלימודים בזום לחץ להמשך קריאה

Posted in יעד אקדמי, כללי, לימודי דוקטורט | Tagged , , , , | Leave a comment

סדרת המאמרים: איך לשמור על רמת ריכוז ואפקטיביות מקסימלית בשיעורי הזום האוניברסיטאיים (חלק 1)

טיפים בלמידה אקדמית l דפנה גלייזר l עלי דפנה - עריכה לשונית ייעודית אקדמית

דרכים אפקטיביות לשמירה על ריכוז במהלך שיעור הזום האוניברסיטאי, שיבטיחו שתפיקו את המקסימום מכל שיעור. והפעם: 3 פעולות שיכינו היטב את הקרקע לשיעורי זום אפקטיביים. לחץ להמשך קריאה

Posted in יעד אקדמי, כללי, עמידה בדרישות האקדמיות | Tagged , , , , | Leave a comment

6 כללי הזהב לכתיבת תוכן עניינים מושלם לעבודה האקדמית שלך

טיפים לשוניים לשדרוג הטקסט האקדמי l דפנה גלייזר l עלי דפנה - עריכה לשונית ייעודית אקדמית

תוכן העניינים הוא אחד החלקים החשובים ביותר בעבודה האקדמית. בפוסט השבוע: 6 כללי הזהב לכתיבת תוכן עניינים מושלם לעבודה האקדמית שלך לחץ להמשך קריאה

Posted in מבנה הטקסט האקדמי, עבודה אקדמית, עמידה בדרישות האקדמיות | Tagged , , | Leave a comment

במידה ו… עשית את הטעות הזאת בעבודה האקדמית שלך?

טיפים לשוניים לשדרוג הטקסט האקדמי l דפנה גלייזר l עלי דפנה - עריכה לשונית ייעודית אקדמית

סטודנטים רבים עושים טעות כפולה בעבודה האקדמית שלהם כשהם משתמשים בביטוי במידה ו-. במאמר זה אסביר את הטעות ואתקן אותה בלוויית דוגמאות רבות מטקסטים אקדמיים. לחץ להמשך קריאה

Posted in טעויות לשון נפוצות: טעויות נפוצות בעברית מהן תרצו להימנע, כתיבה תקנית בעברית, עבודה אקדמית | Tagged , , , , | 1 Comment

איך נכון לכתוב בעבודה האקדמית: החל מ־ או החל ב־?

טיפים לשוניים לשדרוג הטקסט האקדמי l דפנה גלייזר l עלי דפנה - עריכה לשונית ייעודית אקדמית

איך נכון לכתוב בעבודה האקדמית: החל מ־ או החל ב־? ומה בעניין מה שביניהם: הַמשך, עבוֹר או דרך? לחץ להמשך קריאה

Posted in אוצר מילים: כל המאמרים בנושא אוצר מילים, כתיבה תקנית בעברית, מילים דומות: דוגמאות למילים קרובות ומילים עם משמעות דומה | Tagged , , , , | Leave a comment

התעלומה הקשה נפתרה, ברוך שפטרנו!

טיפים לשוניים לשדרוג הטקסט האקדמי l דפנה גלייזר l עלי דפנה - עריכה לשונית ייעודית אקדמית

מה ההבדל בין המילה ייפטר למילה ייפתר? ממה נובע הבלבול ביניהן? מתי משתמשים בכל אחת מהן בטקסטים אקדמיים? ממש על כך בפוסט השבוע. לחץ להמשך קריאה

Posted in אוצר מילים: כל המאמרים בנושא אוצר מילים, טעויות לשון נפוצות: טעויות נפוצות בעברית מהן תרצו להימנע, טקסט אקדמי: שימוש נכון במילים בטקסטים אקדמיים | Tagged , , , , | Leave a comment

עשוי לעומת עלול בטקסט האקדמי

טיפים לשוניים לשדרוג הטקסט האקדמי l דפנה גלייזר l עלי דפנה - עריכה לשונית ייעודית אקדמית

האם תמיד משתמשים במילה 'עלול' לציון משהו שלילי ובמילה 'עשוי' למשהו חיובי? איך משתמשים בהם בטקסט האקדמי? היכנסו למאמר וגלו. לחץ להמשך קריאה

Posted in אוצר מילים: כל המאמרים בנושא אוצר מילים, טעויות לשון נפוצות: טעויות נפוצות בעברית מהן תרצו להימנע, עריכה לשונית | Tagged , , , , | Leave a comment

שימושיו של סימן הפיסוק נקודה ופסיק (;) בטקסט האקדמי

טיפים לשוניים לשדרוג הטקסט האקדמי l דפנה גלייזר l עלי דפנה - עריכה לשונית ייעודית אקדמית

אחד מסימני הפיסוק בעברית הוא נקודה ופסיק (;). מה משמעות הסימן ואיך משתמשים בו בטקסט האקדמי? קראו על כך בפוסט של השבוע. לחץ להמשך קריאה

Posted in טקסט אקדמי: שימוש נכון במילים בטקסטים אקדמיים, כללי הפיסוק: על אילו כללי פיסוק יש לשים דגש מיוחד באקדמיה?, סגנון הכתיבה האקדמית | Tagged , , , , | 2 Comments

מה ההבדל בין מראה מקום להערת שוליים בעבודה האקדמית?

טיפים לשוניים לשדרוג הטקסט האקדמי l דפנה גלייזר l עלי דפנה - עריכה לשונית ייעודית אקדמית

מהו ההבדל בין מראה מקום להערת שוליים בעבודה האקדמית, איך כותבים אותם והיכן הם ממוקמים בטקסט? לחץ להמשך קריאה

Posted in גנבה ספרותית (פלגיאט): במכוון או לא - כך תמנעו מגניבה ספרותית, טקסט אקדמי: שימוש נכון במילים בטקסטים אקדמיים, עמידה בדרישות האקדמיות | Tagged , , , , | Leave a comment